Annandag Jul



                              Bild lånad från tasteline.com


Jag har haft en underbar jul. På självaste juldagsmorgonen sprang vi alla ner till vardagsrummet för att se om Tomten hade kommit. Och det hade han!! Det är så himla mysigt att sitta i pyjamasen och öppna julklapparna med familjen och se hur glada och överaskade alla blir för julklapparna på juldagsmorgonen.
Senare på eftermiddagen började jag tillreda min kalkon med alla tillbehör, stuffing, tranbärssås, grönsaker och potatis. Måste säja att jag har blivit en hejare på kalkon, släng dig i väggen Gordon Ramsey!! Nu har du konkurrens!! Det är tur att jag bara gör detta en gång om året eftersom det blir en massa mat och ett himla pyssel. Sen blir det rester i flera dagar, det blir kalkonsmörgås, kalkon med currysås, uppvärmd kalkon, den listan blir lång. Och sen vill man inte se en kalkon på länge...

Kommentarer
Postat av: Syster

Pyttipanna är också väldigt gott....

2008-12-26 @ 17:15:42
Postat av: Syster

http://ecard.ashland.edu/index.php?ecardYear=2004adm

klicka!

2008-12-26 @ 17:17:22
Postat av: Ann

Hoppas att ni haft ett bra nyår, och tack för de fina servetterna, jag vart jätteglad! kram

2009-01-03 @ 22:07:03
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0