Duchess of York


                                                                     
  Bild från internet

Idag var jag ner på stan för att leta efter adventskalendrar till oss flickor. Det är ju första December på måndag och den första luckan ska ju då öppnas. Sprang in på Easons bokhandel och jisses vad folk det var där. Det var Sarah Ferguson, Duchess of York som signerade sin nya bok Tea for Ruby. Jag stod och tittade på henne och vilken energi hon utstrålade, hon var enormt trevlig och glad mot alla som ville få hennes signatur i den nya boken. Tea for Ruby är hennes senaste barn bok, och handlar om en flicka som blir inbjuden till drottningens tea-party utav misstag av brevbäraren.

Det är ju inte varje dag man springer på en Engelsk Royalty i affären. Det var rätt skoj faktiskt. Jag tog flera foton med min mobil men jag vet inte hur man gör för att få över dom i datorn.

Duchess of York är ju en flitig författare för båda barn och vuxna. Hon är väl mest känd för sina barn böcker men hon har ju också skrivit en självbiografi, flera diet och må-bra böcker. Nu när jag nästan har träffat henne så känner jag mig lite inspirerad att läsa något som hon har skrivit, hon har ju fått rätt bra kritik för sina böcker.

Kommentarer
Postat av: Ann

Åh vad spännande att se henne, och kul att hon är trevlig oxå, stort plus!

Kramar

2008-11-29 @ 19:38:21
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0