19 November


Hurra idag den 19 November har jag namnsdag!! Plus alla andra som heter Elisabeth. För att fira min namnsdag köpte jag mig en ny svart liten blåsa. Den är ursnygg!! Nu fattas det bara ett party som jag kan gå omkring och glänsa med min nya couture. Jag kan ju inte visa mig på puben tvärsöver gatan med den, klänningen är alldeles för sofistikerad för att visas på en enkel pub. Jag behöver ett party eller åtminstone ett trendigt ställe att mingla på......

Eftersom alla flickor i min familj också heter Elisabeth måste jag dela med mig utav tårtan. Ska baka en underbar kladdkaka som jag hittade i Allt Om Mat. Det bästa med denna kaka är att den är bus-enkel att göra och att den är supergod!! Det negativa om denna kaka är att det inte räcker med en.........
Se recept på http://www.alltommat.se/recept?recipeid=3593


                                                              
Bild från internet
 
Tips: Släng i en matsked konjak i vilken kladdkaka eller choklad kaka som helst, det höjer chokladsmaken till högre höjder.......




 

Kommentarer
Postat av: Syster

Ännu bättre med strårom!!!! Jag brukar göra tryffel med det i.... I´m in heaven........

2008-11-19 @ 09:37:18
Postat av: Ann

Åh vilken smaskig kaka! Grattis grattis på namnsdagen! kram

2008-11-19 @ 11:41:33
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0