Fredag



Bild från internet


Glad-blås dag på er alla!! Blåser som bara fan idag. Var ute och sopade ihop alla fina gul-röda lönn-löv och dylikt, fick ihop en sopsäck med löv. Tittade ut nu på eftermiddagen och såg att det har blåst ihop lika mycket till ute på parkeringen. Sitter och funderar om det är någon ide att gå ut igen.... tror inte det. Suck. Kan trösta mig med att träden har snart lövat av sig.

Har även varit och letat efter en ny säng idag. Min gamla trogna säng på 25 år packade ihop häromdagen. Och jag var inte ens i den!!! Så nu sover jag spartanskt på golvet men å andra sidan om jag ramlar ur sängen så faller jag inte så långt. Det känns ganska så hippi-aktigt eller japanskt där nere på golvet.
Svårt att hitta en sängram som matchar in i sovrummet, jag vill ju inte byta ut allt i rummet bara för att sängen ska passa in. Fast det skulle ju vara fint med nya möbler.......

Kommentarer
Postat av: Syster

Ni har alldeles för mycket sex!!!!!!!

2008-11-14 @ 19:47:55
Postat av: Ann

hösten är mysig! >Spana in ikeas sänggavlar bla "malm" och "florö" är jättesnygga!! kram

2008-11-15 @ 19:30:02
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0