Känns detta igen??

Har bara fått nog!! Inte nog med att jag springer omkring med dammsugaren varje dag för att försöka jaga ut alla dammråttor som på något magiskt sätt förökar sig under några timmar. Så går eländet till dammsugare sönder. Slangen till skaftet har gått rakt av. Typiskt!! Betyder det att jag städar för ofta eller att saker och ting inte uppnår standarden för dagligt användande?

Jag försökte att limma och skruva ihop eländet till dammsugare med inget bra resultat. Rotade febrilt igenom verktygslådan och hittade till min gläde en rulle blå isoleringstejp. Till min glädje fanns det tillräckligt mycket tejp kvar på rullen så jag kunde tejpa ihop det med ett strålande resultat. Med detta tejpande gick mina tankar till min far. Jag kommer ihåg att han var väldigt snabb och duktig på att tejpa ihop det mesta (låt oss säga allt) med svart isoleringstejp. Jag antar att tejp-genen rullar på genom familjen.......
 

Kommentarer
Postat av: Ann

Haha jaa det är klart att det går i generna i flera genrationer dessutom, jag använde tejp när jag hade ett hål i mina strumpor när jag var typ 7 år el nåt sånt, så snart börjar säkert Lukas tejpa ihop saker han med ;) Kramar

2008-11-10 @ 14:14:05
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0