Onsdag

Åkte till stan idag med planer på att söka jobb. Tänkte att det skulle ju vara skoj att jobba i en affär fram till jul. Gick runt och tittade och även pratade med ett par affärer och fick veta att alla platser är tillsatta fram till jul och att jag är välkommen tillbaks i Januari. Typiskt, det fanns fler än jag som hade samma ide om att tjäna lite pengar till jul.

Vad gör man då?? För att förhindra en galopperande depression så började jag att shoppa istället. Det var mycket skojigare och mera tillfredställande än att söka arbete. Köpte "skräp saker" till barnen med tanke på att dom ska göra alla julkort iår. Så förhoppningsvis kommer alla få hemma-gjorda julkort. Jag hittade inte mycket "skräp" på grund utav att det inte är speciellt populärt här ännu och det som finns kostar en halv förmögenhet. Kommer nog att hamstra "skräp" vid nästa Sverige resa.......

I morgon är det fullmåne..............


Kommentarer
Postat av: Ann

Shopping är en bra terapi! kramar från din systerdotter =)

2008-11-13 @ 09:01:21
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0