Lördag




Bild från internet

Idag skjutsade vi Sarah och Sophie till flygplatsen. Det var grupp på 13 flickor som åkte till Compiegne och gissa vad alla såg glada, lite nervösa och förväntansfulla ut. Det var så roligt att se. Det var 2 lärare och rektorn från skolan som åkte med flickorna och håller ett öga på dem medans flickorna bor hos sina respektive värdfamiljer. Det ska bli interessant att se hur det kommer att gå för flickorna i den franska skolan. Men jag har en känsla om att det kommer att gå enormt bra och det kommer bli jätte skojigt för dom alla.
Det är en privat skola som även har inackordering för elever som bor långt borta. Det kommer bli ett stort äventyr för dom alla och Sarah kan inte vänta med att få se Eiffel Tornet och the Louvre. Det kändes mycket bättre än vad jag trodde att det skulle göra när jag lämnade mina flickor där på flygplatsen.

Senare på kvällen spenderade jag quality time med Katherine. Vi hade ett litet party, vi åt mini spring-rolls och mini vol-a-vent, gott, medans vi tittade på X-Factor. Vad kan man säja om deltagarna?? Helt otroligt duktiga dom är på att sjunga. Standarden är väldigt hög iår och det är nu 5 deltgare kvar i tävlingen och alla förtjänar att vara kvar men det är ju bara en som kan vinna. Min favorit är Alexandra, hennes röst är helt obeskrivlig måste bara upplevas. Hoppas så mycket på att hon ska vinna.

Slutligen vill jag bara berätta att jag nästan blev lotto-miljonär ikväll. Jag lyckades träffa in 3 nummer plus tilläggs numret utav 6 nummer. Jag vann hela € 27!!!!! Hurra. Hurra.


Kommentarer
Postat av: Ann

Grattis till vinsten!! 'kram

2008-11-23 @ 13:05:13
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: MALIN

FY FAAN vad skoj grattis. är det 2700 i svenska eller ??? HOPPAS du får en fin söndag. kram

2008-11-23 @ 13:18:12
URL: http://maliinnilssons.blogg.se/
Postat av: Syster

Jag har vunnit 19 kr...

2008-11-23 @ 16:55:20
Postat av: grannen på andra sidan vägen

Kul för dina flickor med Paris, hoppas att Katherin tar tillvara kvalitetstiden med mamma och kan glädjas!

2008-11-23 @ 17:43:13
Postat av: Niina

Hey sweetie!

Vill du vinna en lash-booster? Kolla då in min blogg och medverka i tävlingen! Lycka till!

Kram!

2008-11-23 @ 22:06:02
URL: http://replaymaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0