Fredag



                                           Bild från internet
                                        


I morgon kommer mina globetrotters hem. Undrar om dom har lärt sig mera franska eller om det bara har blivigt shopping?? Det kanske kommer hem en ny väska.....

Sarah´s värdfamilj tog Sarah in till Paris igår kväll så att hon skulle få se den vackra staden by-night. Wow, det var väl fint gjort eftersom det är ju iallafall en timmes körtid in till Paris och dom ska väl hem också. Jag fick ett SMS utav Sarah där det stod "I´m in the Eiffel tower and its very scary". Jag antar att det är högt. Efter 5 minuter fick jag ett nytt SMS "i´m having my dinner here!!!" Lyckans ost!! Tänk att få äta sin middag på ett utav världens berömdaste turist attraktioner. Det blev smörgås i Eiffel tornet!!

Idag ska hela gruppen åka in till Paris för sista gången och dom ska besöka Louvre. Detta museum måste ju ses. Undrar om dom tar med sig Mona Lisa.......

Kommentarer
Postat av: Ann

Paris är verkligen en underbar stad vill åka tillbaka igen, var ju där för snart 2 år sedan, Kram och trevlig helg

2008-11-28 @ 13:09:18
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0