Vilken morgon...

Blåste som bara fan inatt och tvättlinan gick sönder. Med mitt fina röda fleese nattlinne gick jag ut och plockade upp tvätten som hade blåst omkring i trädgården. Det var ju bara att tvätta om det igen. Mental note: Ta in tvätten på kvällen!!!

Hittade en rejäl spik för att sätta upp linan igen. Medans jag hänger över muren och spikar så råkade jag att stirra in i min nya grannes vardagsrum. Hon såg mig!! Det kan ju vara ett sätt att välkomna sina nya grannar på, men hon såg inte så imponerad ut. Jag tycker att hon får skylla sig själv när hon inte drar för gardinerna när jag lagar min tvättlina.

I kväll är det ny-måne.

Kommentarer
Postat av: Syster

Man får INTE kika in hos grannarna!!!!!!

2008-12-01 @ 09:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0