Fredag



Titta vilka fina blommor jag har fått. Jag tror att det kan vara ett plåster på såren eftersom jag inte har haft en speciellt bra vecka. Tror stenhårt på att det kan vara en sammansvärjning eftersom att det känns som att allt dåligt kommer på samma gång och han där uppe (herr gud) vill väl inte att jag ska vara glad hela tiden, skitgubbe!!.

Och Torsten är troligtvis på sitt sista hjulvarv, fick veta igår att han inte mår bra och behöver komma under läkarvård. Och vilken tur jag har som har en härlig familj som hjälper mig i denna stund med att organisera vården. Kommer bli intressant att få veta utgången av denna åkomma.

Kan bara säja ett stort tack till Carina, Helen och Daniel som är så bussiga och hjälper till med Torsten. ♥

Kommentarer
Postat av: Ann

Stackars Totte =(

Hoppas att han kryar på sig snarast..



Fin bloggen är i påsktema.



Trevlig helg, kram kram

2009-04-03 @ 18:37:46
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Helen

Vi hjälper Totte så gott det går!!



Trevlig påsk!



Hälsa kusinerna!



kram

2009-04-05 @ 19:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0