Hemma!!!

Efter en 10 veckor utomlands har jag kommit hem. Nu när jag sitter med mitt morgonkaffe så känns det som att jag inte ens har varit iväg. Sverige känns långt borta och minnena suddiga. Kan det bero på min aktningsvärda ålder eller quality time med min syster?? Hihi!!! Men tusan så skoj det var. Vi plockade svamp och drack en hel del vin och shoppade på secondhand affärer. Skoj...

Var tvungen att köpa en in-checknings väska inför hemresan. Vårat bagage hade expanderat, tror att det kan bero på att jag hittade 3 fina kokböcker och framförallt allt skräp som jag köpte och bara måste ta med mig hem. Jag passade på att  packa ner några syltburkar och jag fick en burk lingonsylt utav min syster, det blev tungt. Men jag hade tur, väskan vägde bara 14 kilo, kan man bli mer professional väsk packare?? 

Kommentarer
Postat av: Sophie

Home sweet home!! <3!

2009-08-24 @ 10:46:12
Postat av: Beyond fabulous!

vad mysigt ni verkar ha haft det! ha det så bra där borta, kramar

2009-08-24 @ 14:02:27
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0