Måndag

Har varit på en liten mini semester till Riga (igen). Och det regnade inte ett dugg, HURRA!!!! Vi flickor spenderade dagarna med shopping och manikyr. Rackarns så fina våra naglar blev och så synd att vi bara hade handbagage med oss. Man kan ju handla ihjäl sig där. Jag hade glömt bort hur billigt det var där sedan förra gången. Typ LV och Loreal var det samma pris som på alla andra ställen men typ H&M var en bråkdel av priset.

Dom 2 sista dagarna tog vi tåget till Jumala. Och till och med jag badade i Östersjön och vilken sandstrand!! Man kunde inte se slutet på den i vardera rikning. Underbart. fast den var lite långgrund, kändes som att man fick gå halvvägs till Skåne innan vattnet nådde upp till byxlinningen.

Nu när jag är tillbaks i verkligheten och slipar och målar fönster och gräver i trädgården och alla mina naglar är trasiga. Skit!!

Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

Mysigt1 Jag vill också se Jumala, kram!

2009-08-04 @ 14:54:51
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0