Tisdag

Är fortfarande i Sverige. Dröjer inte länge förrän jag är tillbaks till den stora staden. Kan inte vänta att använda min vanliga dator så att jag kan lägga ut alla foton som vi har tagit under sommaren. Vi har faktiskt hunnit med en hel del under denna sommar och jag vill dela med mig våra bästa minnen och äventyr.

Lilla Ludvika har öppnat en skräpaffär. Slank in där igår och visst fanns det fina skräpsaker med till ett överpris. Jag hittade min blåa maskin fast där är den rosa och har ett annat märke och kostar 500 kronor!!! Jag betalade € 13 för min maskin!! Jag köpte embossing pulver och lite blommor, det fanns även stämpel färg som var billigare än typ Panduro. Jag glad!!!

Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

kul med scrapbooking!! Kramar

2009-08-12 @ 22:04:59
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0