Torsdag

Igår kväll var vi och paddlade kajak, och för min del var det den allra första gången.  Var lugn som en filbunke hela tiden tills jag satte ner min stjärt i kajaken. Då utbröt paniken. Jösses!!!! Jag hade inte en aning om hur vingligt och ostadigt det var. Och det värsta var nog att jag inte lyckades att få någon kontroll på eländet, varken på båten eller på mig. Det var bara att ge upp. Fast nu ångrar jag mig att jag gav upp så tidigt. Det ser ju så himla kul ut och avslappnade att paddla omkring på sjön. Men skam den som ger sig, nästa onsdag kommer jag åka ner till klubben och försöka igen.....

Kommentarer
Postat av: Syster

Be dem att sätta på stöd varsin sida av kajaken!

2009-08-13 @ 13:52:15
Postat av: Beyond fabulous!

Du kommer klara det, bästa favoritmoster ;) Kramar!

2009-08-13 @ 15:36:30
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Helen

Du ska sitta med knäna utåt sidorna då blir det stabilt:)

2009-08-13 @ 16:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0