Fredag

Eftersom två utav mina flickor är i Frankrike och har en massa skoj så passade Katherine och jag på att spendera lite quality time. Så snart Katherine kom hem från skolan igår slängde vi oss på bussen och sen det bar ner på stan. Vi började med ett restautang besök och därefter gjorde vi som vi flickor gör bäst. SHOPPING!!!
Så härligt att få spendera lite tid på tu man hand i mellanåt, synd att det sker så sällan.

Imorgon kommer äntligen mina bebisar hem. Jag har inte träffat dom på 2 veckor eftersom jag var i dom mörka skogarna i Dalarna och flickorna åkte till Frankrike dagen innan jag kom hem. Så att i morgon förväntas pysmys och en massa skvaller om vad som har hänt dom senaste 2 veckorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0