Lördag

Nu är julen nästan slut. Och vilken underbar jul vi har haft det. Pysmys med familjen och mycket god mat, godis och choklad från min favorit affär, Thornthons chocolate, den kan man döda för. 

Igår kväll när julstöket och julmiddagen hade lugnat ner sig så pamprade jag mig med YES to Carrots hand spa och jisses vilka fina händer det blev utav denna produkt. Och som det stod på paketet att händerna glowing (det var engelska och betyder glänser) efter en behandling och dom gör det faktiskt. Jag kommer att samla på alla dessa produkter iframtiden.

I morgon bär det iväg till dom mörka Dalaskogarna igen, jag borde ju få VIP behandling utav Ryanair eftersom jag flyger med detta bolag ungefär 12000 ggr per år kanske en liten överdrift men det känns som det. Ska bli skoj att komma upp dit igen och vi har en massa planer och projekt när vi kommer dit, framför allt kommer vi att utöva våra talanger i skidåkning och pulka. Nån som hänger med??  


Bild lånad från internet


Kommentarer
Postat av: Syster

I knoooooow! Händerna skiner!

2009-12-26 @ 17:32:23
Postat av: Helen

Hoppas ni har det bra i Dalarna!



Kram

2010-01-02 @ 16:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0