Pepparkaksbak

Äntligen har jag tillgodosett min del av julens pepparkaksbakning för i år. Förnärvarande så fattas bara pepparkakshuset med det blir ett senare projekt. I år bestämde vi oss att inte använda våra traditionella pepparkaksformar, tomtar, hjärtan m.m. För några veckor sedan var jag till mitt nirvana (IKEA) hittade jag skojiga kakformar, så denna jul blir det jul-älgar, jul-nallar och jul-igelkottar. Och utav min bästa syster fick jag jul-fjärilar och jul-grodor, åååå så fina pepparkakor det blev, tack så mycket!!
Nu fattas bara Gorgonzolan och Glöggen för en härlig avslutning på denna dag....

 







Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

Oj vad många och fina pepparkakor det blev!



Kramisar

2009-12-15 @ 21:34:20
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Syster

Julfjärilar är väl väldigt juligt?

2009-12-17 @ 09:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0