Tisdag



Jag vill bara visa min kreation som jag lyckades att pyssla ihop alldeles själv för ett par dagar sedan. Och visst ser den dyr ut jag menar fin....

Och spana in min äkta jul älg som min bästa Sophie köpte med sig hem från frankrike. Visst är den söt?!

Jag har nu börjat med julklapps handeln och jag sliter verkligen mitt gråa hår i år. Har absolut ingen aning vad som skall köpas. Det verkar som att julklapps-inköps-delen av hjärnan förtvinar mer och mer för varje år och nästa år finns det nog inte ett spår kvar av denna del av hjärnan.
Och när jag frågar personerna som är på min julklapps-lista vad dom önskar sig i julklapp så blir det samma tråkiga svar "Något litet" vaddå något litet?! Detta svar är inte så mycket till hjälp för mig. Det skulle vara trevligt om man fick ett mera detaljerad beskrivning utav julklapparna. Jag undrar varför vi slutade med önskelistor till Tomten. Livet var mycket enklare på den tiden..... 


Kommentarer
Postat av: Syster

Min önskelista:

Diamanter minst 4 karat/styck

En shoppingdag hos Prada

En vit stadsjeep Lexus

Ps

Vilken fin uppsättning!!!

2009-12-10 @ 09:21:37
Postat av: Beyond fabulous!

Åh det vart ju jättefint i krukan! Vill också ha en sån fin juldekoration ;)



Kramar

2009-12-10 @ 12:19:07
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0