Tisdag

Jag var faktiskt utomlands igår igen. Japp, jag var upp till Nord Irland en sväng över dagen. ALLA säjer att det är sååå mycket billigare att handla där. Och visst kan man göra kap på electronik och sprit nu eftersom euron är mycket starkare än pundet (eller är det tvärtom?) Men jag har en konstig känlsa av att det har alltid varit billigare där uppe MEN jag kan ha fel. Synd att jag inte hade tid att strosa omkring i dom vanliga kläd-affärerna så mycket som jag hade velat men jag kom hem med en ny micro och några julklappar. Men det var en skojig utflyckt och man får vara glad över det lilla....

Jag har fått sms både utav Sarah och Sophie och dom har en underbar tid i Compiange igen. I lördags var det en dressy-up middag för alla utbytes studenter och alla skulle klä upp sig från top till tå. Mina flickor sa att dom hade en fabulous middag. Det serverades fin mat och både vin och champange, synd att deras mamma inte var där. Och idag bär det av till Paris för lite sightseeing och shopping!!! Skoj!!


Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

Ja nästa gång får vi absolut ses längre... Hoppas att migränen har gått över nu bästa Moster!



Kram kram

2009-12-01 @ 17:29:18
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Syster

Great Britain eller hur det nu stavas så är det dyrare för oss i Svedala att shoppa i. Det här med att kronan är svagare och starkare förstår jag inget av. Huvudsaken är att jag kan handla skräpsaker...

Köpte overhead papper på CO men de var mycket tunnare så de går inte att skräpa med. Någon som vill köpa en ask?

2009-12-02 @ 14:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0