Lördag

En ännu strålande vinterdag. Det är väl runt 0 och en klar sol. Härligt!! Det är fortfarande snö och den kommer tydligen ligga kvar några dagar till. Det är säkert en 10 år sedan det var en riktig vinter här, synd att det inte oftare, snön gör ju att det lyser upp i mörkret. Att det är kallt och eländigt och husen inte är byggda för detta väder får man stå ut med. Det är ju bara att sätta på sig ett par extra stumpor. Sophie har tagit några vinter bilder från våran trädgård här i Dublin.






Katerine har köpt Guitar hero till Wii spelet. Och eftersom jag är sååååå musikalisk tänker jag utmana mina barn i detta spel. Jag undrar vem som kommer att vinna........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vann du? Har hört att det är svårt att spela bpå gitarrerna.. kram kram

2009-02-08 @ 17:01:39
Postat av: Syster

Du kommer att vinna solklart!

Har ni tagit våran snö?

Semlor kan man äta åretom. Tips: jag mixade mandelmassan med lite grädde och en liten skvätt Strohrum! I`m in heaven........

2009-02-09 @ 09:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0