Idag är jag glad......

Idag slank jag in på Marks&Spencer bara för att titta, inte köpa. Där gled jag in på skoavdelningen (som vanligt) och jag hade bestämt mig för att inte köpa, bara titta. Eftersom jag kan lägga pengarna på viktiga saker istället. Och där stod DOM. Det var skorna som jag har letat efter i hela mitt liv. Och dom bara stod där och skrek köp mig!! KÖP MIG!! Jag kunde inte motstå frestelsen att prova dom och dom var sååå sköna!! Jag älskar Marks&Spencer!!! Visst är dom fina? Mörk blåa lackskor, och dom kommer att passa så fint till båda kjol och jeans. Och dom kostade bara €30 rena rama fyndet.



Kommentarer
Postat av: Ann

Åhh dem är verkligen jättefina! Och visst är det bra att shopping kan göra en lycklig! Kram kram

2009-01-15 @ 09:39:28
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Syster

Vilken tur att just dessa par ville ha dig som fostermor! Fina=nice!

2009-01-15 @ 10:36:49
Postat av: Helen

Jättefina! Shopping är bäst!! :)



Lukas tackar för grattiset!!



Kram

2009-01-16 @ 14:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0