Lördag

Då är det lördag igen, tänk vad veckorna flyger iväg. Det säjs ju att det känns att tiden går fortare ju äldre man blir. Min tanke är då att - Kommer jag hinna kliva upp ur sängen innan jag går och lägger mig när jag blir gammal?? Hm, tål att tänkas på....

Våran franska student åkte nyss till flygplatsen efter har bott hos oss i en vecka. Jag önskar honom all lycka här i livet, han är en jätte trevlig tonåring, och jag kan bara hoppas att han hade en skojig vecka i detta hus. Jag tycker att det gick väldigt bra och att vi hade inte så stora språksvårigheter. Jag kan ju flytande franska - C'est la vie och mon dieu - Och sen blir det ett evigt rabblande av franska viner.....
Jag vet hur mycket mina flickor uppskattade deras frankrike resa och jag hoppas att dom alla franska studenter som kom hit har haft en intressant och en skojig vecka. Dom har varit på flera "måste ses" museums och platser här i stan och det avslutades med ett party igår kväll för alla studenter som var involverade i programmet. Kul.

Mental note: Lämna in Lotto ikväll, känner på mig att det är min tur att vinna högvinsten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0