Söndag


Nu har det blåst som bara fan i 2 dagar. Undrar om det är trendigt med vindrufs i håret?? Håret till och med rufsar till sig i hästsvansen. Jag kan ju trösta mig med att det inte är kallt och regnigt.
Jag har hittat några fler vinter bilder på vårat fina träd i Sverige. Jag vet inte vad det är för sorts träd. Kan det vara prynadsäpplen?
Visst är det fina bilder som Sophie har tagit. Och dom är tagna med en liten enkel kamera så att man kanske inte behöver det nyaste och dyraste gadgets för att en amatör ska kunna ta fina bilder.











Nu har våran franska student kommit hit och jag hoppas att han får en skojig och spännande vecka här hos oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0