Onsdag

Hurra för bibliotek igen!!!!

Vilket väder!!! Det har regnat och regnat. Och sen kom det mera regn!!!! Våran lilla bäck har svämmat över, tror inte att det är någon risk för mitt lilla paradis, men jag som inte har en aning misstänker att vägen kan gå sönder utav alla tunga lastbilar som kommer från stenkrossen. Men jag såg en lastbils chafför som klev ur sin bil och försökte rensa och attans så försiktig han var när han åkte över, bra gjort. Har tagit kontakt med komunen om detta.

Var till Borlänge igår men blev ståendes ett par gånger på motorvägen under hemresan utav allt regn. Kul att visa våran lilla Irlänska gäst hur en riktig Svensk sommar är!!!! 

Nu till nåt skoj. Var som sagt var till Borlänge igår och slank jag in på Panduro och kunde inte motså frestelsen att köpa emboss lim och färg. I stället för en värme pistol så använde jag brödrosten, och jisses vad bra det blev, och tänk på att jag sparade  200 - 300 kronor!!! HURRA!!! Oh, måste nog säjas att jag inte la ner pappret i brödrosten, jag höll i pappret med handen ovanpå.......

Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

Hoppas att ni inte regnar bort där i Dalarna =) Kramar

2009-07-09 @ 22:40:06
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Syster

Ullareds Panduro outlet har 50% på allt!!!!! Varför är vi inte där?????????

2009-07-11 @ 09:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0