Torsdag

Har ledsnat så in i norden på allt regn, fast igår regnade det inte och jag slängde mig ut och började skrapa Sarahs fönster och hann till och med att grundmåla trät. Hurra!! Men idag är det små regn och mulet och min inspiration till att måla försvann!!!

Och ett stort HURRA till färsk jäst! Det är såå kul att baka här med färsk jäst, det finns ju bara torrjäst på Irland, och brödet och bullarna blir så stora och luftiga. Synd att man inte kan hamstra jäst, det är ju ett ganksa kort utgångs datum.  Man får väl passa på och baka och framför allt hetsäta  medans jag är här.....

Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

Jäst är bra ;) Kram

2009-07-23 @ 23:11:11
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0