Måndag

Nu är jag packad och klar. I morgon bitti bär det iväg till Paris för oss flickor. Ska bli sååå skojigt. Fast vi har conflicting opinions om vad vi ska pyssla med när vi är där. Barnen vill vara kulturella, gå titta på museums och dyligt, skit säjer jag, här ska det shoppas!! Ett eller annat besök till Chanel och Louis Vuitton räknas väl som kultur, eller hur?? Åå, vad jag kommer att dräggla över alla fina väskor och skor.

Jag hoppas att ungarna kom ihåg att beställa bord på Le Jules Verne, man måste ju äta!!

Kommentarer
Postat av: Ann

Åhhh vad underbart, världens mest fantastiska stad!! Klart att du ska spana in snygga LV väskorna ;) Snart syns vi, kram!

2009-06-08 @ 22:10:52
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Syster

Mmmm jag har ätit på Jules Vernes, dyrt jag menar gott!

2009-06-09 @ 15:07:25
Postat av: Helen

Åhhh hoppas ni får en riktigt trevlig resa!

2009-06-11 @ 17:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0