Onsdag

Hurra för bibliotek!!!!! Och gratis internet!!!! Har frågat omkring lite om mobilt broadband till mitt lilla paradis med det blir alldeles för dyrt för den lilla tiden vi kommer att använda internet. Jag hoppas att det kommer bli billigare nästa sommar. Men som tur är så finns ju biblioteket.....

Vi har det jätte mysigt. Jag börjar dagen med en frukost och morgontidningen på altanen.Om vädret tillåter förstås. Och jag måste bara skratta ibland när man läser Ludvika tidningen. Jag är van med att det står om mord, beväpnade rån och misshandel och allt annat skit som händer i världen. I denna morgontidning står det om tex en 55 årig dam stal en kaffekopp från ett cafe och dom vet var hon bor!!!! Inte blir jag nämnd i tidningen om jag samlar souviner, vilket jag inte har gjort!!!!

Jag tänkte köpa 2 amplar (hangingbasket älskling!!!) till altanen och hittade fina utan för ica, med blomma och allt i men dom kostade 175 kronor styck!! hutlöst!! Jag åkte in till stan och på Jula hittade jag jätte fina plåthinkar för 29.90 styck. Hurra!! Med blommor och hinkar så betalade jag bara en bråkdel och det blev mycket fint och lite ovanligt.

Ha en bra dag ♥

Kommentarer
Postat av: Beyondfabulous!

Bibblan är underbar!! Kram och ps tack för den fina födelsedagspresenten =)

2009-06-27 @ 18:24:34
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Syster

Har hört att folk snor glas från uteställen, undrar om det kommer i SN?

2009-06-27 @ 19:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0