Onsdag

Någon har dragit ur proppen i poolen och det är väldigt besvärligt att simma när det inte finns en droppe vatten kvar. Vem var det??
Eftersom jag vägrar att ställa mig på ett rullband med den risken att jag kommer att trassla till det för mig, så har jag varit ute och sprungit några gånger. Jag som hatar att springa. Jag väntar hellre på nästa buss istället för att springa så att jag skulle komma ikapp. Men iallafall, så har jag en utmärkt tränings rutin i mitt huvud. Först en rask promenad till Bushy Park, en jogging runda runt hela parken, en rask promenad hem. Hurra!! Det fungerar utmärkt ända tills jag på ett vördigt sätt kryper hem.  

Ha en bra dag ♥

Kommentarer
Postat av: Syster

Tacka vet jag en stillsam promenad mellan köket och tv-fåtöljen.....

2009-06-04 @ 11:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0