27 Februari 2010


                                                                                               
                                       Bild lånad från internet


Efter mycket om och men, tankar och planer har jag äntligen bestämt mig för att åka TjejVasan. Är det någon som hänger på?? Kommer att bli skoj att göra något som jag har tänkt på i många år men har varit för feg att prova på men är också jätte nervös utifall om jag inte klarar av loppet, så pinsamt. Enligt websidan så ska TjejVasan inte vara speciellt krävande och inga svåra backar och loppet är ju bara 3 mil. Det ska ju tydligen räcka med bra kondition och ett glatt humör men jag räknar med att det krävs nog lite mer än bra kondition, får nog börja med ett motionsprogram och jag kan nog få hjälp med detta på gymmet. Och det kommer bli mycket intressant när jag ska börja med snöträningen........

Kommentarer
Postat av: Syster

Du kan ta det stora Vasaloppet!

Jag kommer att stå vid Oxberg med en dunk vin......

2009-03-28 @ 09:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0