Onsdag


 

I måndags var jag till the chipper, eller korvmoj , för att unna oss lite skräpmat dvs jag var för lat för att göra ordning middag. Men jag kunde inte låta bli att skratta åt en intoxicated dam.
Damen - Kan jag få 3 hamburgare med ost
Korvmoj - Ah, du vill ha 3 ostburgare
Damen -  Oh NO, jag vill ha 3 hamburgare med ost!!!!

Senare på kvällen var vi på konsert igen, det tar verkligen på krafterna att leva upp denna rock'n'roll livsstilen jag har men man måste väl kämpa på. Iallafall var vi och såg på Aslan. Vilken föreställning, bland dom bästa live band jag har sett. Klicka på tv'n och lyssna på deras version av Rolling Stones Angie, helt underbar.


Kommentarer
Postat av: Ann

Kul med konsert och korvmojetanten!! Kraam

2009-03-18 @ 16:22:11
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0