Onsdag

Nu har våren kommit hit på riktigt. Det är en strålande dag med sprutande sol och 15 grader varmt ute. Kunde inte motstå att sitta ute i solskenet med en kopp kaffe efter jag hade klippt gräsmattan. Jo, jag har klippt gräsmattan för första gången för säsongen idag. Vet inte om det är så speciellt kul att klippa gräset men det är ett säkert vår-tecken. Och det sätter fart på mitt gamla hjärta när jag springer omkring med den gamla muskeldrivna gräsklipparen, tacka veta självgående maskiner. Och en tröst är ju att gräsmattan inte är stor....
 

Kommentarer
Postat av: Ann

åh vad underbart här ät nollgradigt o snö fortfarande :P kramar!!!!

2009-03-12 @ 22:06:20
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Syster

Me like vår!

2009-03-13 @ 16:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0