Fredag

Idag är det första Maj och här är det tydligen vilken vardag som helst. Har inte sett eller hört om några demonstraner. Och det är en vanlig skoldag och alla arbetar förutom jag.

Var ner på stan för att leta efter en klänning till Helens middag. Har tappat räkningen på hur många klänningar jag har provat eller tittat på. Visst har jag hittat flera fina klänningar när dom hänger på klädhängaren eller på dockan men så fort klänningen sitter på min kropp så förvandlas den till något helt obeskrivligt.......
Antingen såg jag ut som en maräng, nån som går på gatan eller en gammal tant!!!! Finns det klänningar för oss i mitten?
Jag känner paniken krypa upp i nacken på mig nu om jag inte hittar något snart, jag kan kan ju inte ha på mig mina gamla jeans, eller???

Kommentarer
Postat av: Ann

Du har gått om tid kära Moster! Du ser den rätta när den kommer =) Kramar

2009-05-01 @ 19:14:44
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Syster

Jeans o boots, me like!

2009-05-02 @ 09:42:49
Postat av: Helen

Det är inte så viktigt vad ni har på er bara att ni kommer!



Kram

2009-05-02 @ 21:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0