Lördag

Vilket väder. Its raining cats and dogs, hm, regnar katter och hundar, inte ens en hund vill gå ut i detta väder men jag måste minsann ta mig ut. Jag har lovat Sarah att vi ska gå och se Angels and Demons idag och det ska bli skoj. Har inte varit på bio sedan i somras när vi såg Mamma Mia.
Jag älskar Tom Hanks och han är en underbar skådespelare men jag tyckte inte att han passade som Robert Langdon i Da Vinci code. I mitt huvud ska Langdon vara yngre och han ska vara snygg, Hugh Hackman skulle vara en perfekt Langdon. I boken (Angels and Demons) var det underbara mord, mycket välbeskrivna och jag kunde verkligen se dom framför mig, hoppas att det gick att överföras till bioduken.

Oh, jag fortsatte min klännings jakt igår och jag hittade min klänning. Den är jätte fin!!!

Ha en bra helg!!

Kommentarer
Postat av: Ann

jag hat köpt min andra klänning idag, så nu har jag två alternativ ;)

Hoppas att filmen är bra jag vill oxå se den, har läst böckerna och de är så bra.

Kram

2009-05-16 @ 18:11:32
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0