Torsdag

Sarah och Katherine har redan börjat på sitt sommarlov och Sophie sliter på med sina examens denna vecka. Och därav ett begränsat dator tid för mig om jag nu inte vill sitta uppe och vänta halva natten tills datorn blir ledig....

Var ner på stan idag och slank in Art and Craft eller vad det heter. Jag letar efter en x-cut fjäril som poppar upp men den var slut, typiskt, och jag har en massa födelsedagskort som skall göras. Men jag kom hem med en massa andra onödiga saker som tex fina glitter fjärilar och diamanter. Det är så svårt att låta bli att köpa, det finns sååå mycket fina skräpsaker. Something I made earlier...



Kommentarer
Postat av: Syster

I want a fjäril också!!!

2009-05-31 @ 09:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0