Fredag

Då är det fredag igen, tänk vad veckorna flyger iväg och nu dröjer det inte länge tills advents-stjärnan och advents-staken plockas fram. Och glöggen skall värmas och för att inte glömma pepparkakor med en bit gorgonzola ost på. YUM YUM och skoj skoj!!

Har varit och plaskat omkring i poolen idag och märkte att jag har lyckats att nöta ut min baddräkt igen. Att man nöter ut skor, stumpor och etc är väl helt ok men badräkten?? Så just nu står en ny fin badräkt på shoppnglistan för att jag vill ju inte plaska omkring i poolen samtidigt som jag visar både det ena och det andra i den nötta badräkten......

Chubby Woman Wearing A Pink Bikini
Bild lånad från internet


Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

Vad gott med glögg, mmm längtar till första advent! Kram kram och trevlig helg =)

2009-11-13 @ 17:33:23
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Syster

Gör som proffsen, dubbla dräkter!

2009-11-15 @ 10:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0