Torsdag

Efter jag plockade bort all halloween dekoration så blev fönstret väldigt tomt. Hittade ett par fina Begonier (tror jag att dom heter). I en härlig jul röd färg. Och just nu hoppas jag för guds skull att dom kommer att överleva min vård åtminstone till våren. Mina blommors överlevnads statisik är för närvarnade väldigt låg. I stort sett obefintlig. Vi alla kan ju inte ha gröna fingrar och jag räknar inte med att dom ska växa upp och bli frodigt gröna och blomma om igen osv osv, men att dom åtminstone är lite gröna och håller sig på den levande kvisten.



Igår kväll var jag en "stand in helper leader" på ungdomsklubben/gård här i närheten. Det är en klubb som ungdommar kan träffas på varje onsdag och fika, spela kort, basket m.m. och ibland anordnas även bowling, disco eller den senaste eventet var rullskridskodisco. När det fattas ledare så förväntas det att föräldrarna ska hoppa in och istort sett bara vakta tonåringarna. Förra gången jag hjälpte till åkte vi iväg och bowlade vilket var enormt skojigt. Det är så kul att få träffa så många fina tonåringar och jag hoppas att det inte dröjer länge till jag får träffa dom igen.

 


Kommentarer
Postat av: Syster

Mycket l-mmkött.....

Kram

Ps Sänkningen av Irl promille var för var ca 15 år sedan.

2009-11-05 @ 10:44:38
Postat av: Beyond fabulous!

Jättefina blommor =)



Kram kram!

2009-11-05 @ 13:37:58
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0