Höst mörker

Nu när vi har dragit tillbaks klockan en timme så är det mörkt redan vid halv 6-tiden. Och vad gör jag då? Jo, då börjar jag att tända alla ljus jag hittar i detta hus och det är sååå underbart!! Och det spelar ingen roll om det är olika dofter på ljusen det kan bli en intressant blandning imellanåt. Det är verkligen en tröst när den ena höststormen efter den andra drar in från Atlanten med regn och blås. När det stormar ordentlig här så är det förvånadsvärt att det faktiskt finns något kvar här. Rätt kul att se träden som nästan ligger mot marken när det blåser som mest. Och jag har en konstant vindrufs till frisyr och plockar ofta upp min tvätt hos grannen. Men vad gör det när man kurar ihop med några levande ljus..... 


Kommentarer
Postat av: Syster

Japp och ibland blir doften så stark att man måste ta två Alvedon och gå till sängs.......

2009-10-27 @ 09:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0