Lördag

Lördag morgon och lika med Halloween och solen skiner och vi hoppas att det blir en strålande och torr (regnfri) dag. För att vem vill ha godiset blött och soggigt som en tovig lovikavante ?? 

Idag har jag det väldigt besvärligt. Och jag bannar mina strålande ideer igen!!! Vissa utav oss lär sig inte utav sina misstag (WIMSAN!!). Iallafall, så kände jag att jag behöver ett kompliment till simningen och att ut och springa på asfalten fungerar inte så bra. Tog kontakt med en personlig tränare och vi hade ett bra samtal och han lyssnade på vad jag kan och inte kan göra. Väldigt sympatisk ung man!!! Så vi gick vidare in till gymmet och hade en bra genom gång med både roddbåt och hantlar. Jag kände mig väldigt duktig och atletisk men den känslan är som bort blåst idag. Men idag är det som sagt var väldigt besvärligt, jag lyckade ta mig ner i trappen men fasar över att jag måste ta mig upp igen. Blir nog morgonrock hela dagen.....


Bild lånad från internet


Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

Du måste vara rädd om dig kära moster =)

Styrketräning brukar vara bra annars tillsammans med konditionen som du får från simningen. Kramar och happy halloween!

2009-10-31 @ 15:48:53
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Syster

Bästa motionen är en stilla promenad mellan frysskåpet och sängen. Inga belastningsskador har jag hört men en liten risk att få köldskador av Haägen.....

2009-11-01 @ 14:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0