Lördag

Idag ser jag dagen med helt andra ögon och känslor än vad jag gjorde igår. Igår jag tog väl hand om min planerade och självförvållande huvudvärk!!! Och jisses vilken huvudvärk det var. Jag som alla andra firade Arthur med stil. Jag var ner på Whelans och tittade och lyssnade på David Gray, vilken konsert de var, helt fantastiskt! Jag har en känsla av att han inte är någon större kändis i Sverige, jag kommer faktiskt inte ihåg om jag har hört några av hans låtar har spelats på radion, men som oftast så kan jag ha fel. Här kommer ett litet smakprov om vad som spelades i Torsdags.


Kommentarer
Postat av: Beyond Fabulous!

Tur att du firade ordentligt ;) Kramar

2009-09-26 @ 20:48:20
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0