Måndag

Idag var jag ner på stan skulle köpa en ny klocka till Katherine, hon hade glömt sin i Sverige och hon känner sig lite vilsen utan en klocka på armen.
Jag slank in på Boots men tanken på att köpa hårshampo till simningen men jag kom ut med en stor påse av en massa saker som kanske kan vara bra. Jag kostade på mig med en ny antirynk-ögonkräm (fast behöver jag en antirynk??), ansiktspeeling, bodyscrub och en ny mascara. Plus en massa duschcremer och hårprodukter. Visst känns det skönt att kunna pampra och skämma bort sig själv i mellanåt.
Och katherine fick sin klocka......


Kommentarer
Postat av: Beyond Fabulous!

Helt klart att man ska skämma bort sig själv!! Kramar

2009-09-07 @ 17:08:40
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Syster

Finns skumgummirundlarna på Boots där?

2009-09-12 @ 15:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0