Tisdag


Bild lånad från internet


Äntligen är det slut på väntan. Idag kommer Dan Brown´s senaste bok ut, The Lost Symbol. Klicka in och läs om handlingen här. Och jag kan inte vänta med att läsa den. Jag har sträck-läst alla hans tidigare böcker. Och jag glömde och förträngde allt som skedde omkring mig medans jag var som förtrollad av dessa böcker. Barnen blev nästan försummade och fick gå trasiga och hungriga medans jag njöt utav dessa skrifter. Jag bara älskar hans sätt att skriva och för att inte glömma hans beskrivning på dom alla underbara morden!! Sarah var så smart att hon beställde sin bok och kan hämta den idag men jag tvivlar på att hon får läsa den först. Hm, jag kanske får läsa den medans hon är i skolan eller sover......


Kommentarer
Postat av: Beyond Fabulous!

Åh den vill jag också läsa, kan bara hålla med dig att han skriver så otroligt spännande! Kramar

2009-09-15 @ 15:44:23
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Syster

Älskar underbara mord. Ju hemskare desto bättre....

2009-09-16 @ 12:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0