Torsdag

Snart har ännu en vecka rullat förbi med en speed of lightning. I början av veckan så var jag faktiskt på en jobb-intervju. Det var den första på väldigt länge. Det är ju hopplöst att få en intervju i dessa dagar och om man lyckas få en så är konkurransen stenhård och man måste sälja sig själv till det yttersta. Det finns inte stor marginal för några misstag eller att man pratar bort sig under den korta stunden man har med HR eller chefen. Och jag har ju för tusan språket emot mig också!!! Men det kändes som att min intervju gick bra och att vi (jag och chefen) var på samma våglängd och jag var väldigt imponerad över sättet att utföra arbetsuppgifterna och jag är väldigt taggad på att ta an om detta jobb. Men vi får vänta och se, det är ju som sagt var en enorm konkurrans om jobben och jag är ju inte den enda som har sökt denna position. 


Kommentarer
Postat av: Beyond Fabulous!

Jag håller alla tummar för dig moster min! Kramar

2009-09-17 @ 21:50:18
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Syster

I want to hålla tummarna also...

2009-09-19 @ 09:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0