Lördag

Jag har varit på premiär. Jag har sett Grease!! Sarah och Katherine är med i musikalen plus andra ungdomar från deras klass och pojkar från andra skolor. Föreställningen som ungarna gör just nu är helt suverän och med fullsatt publik varje kväll. Så skojigt att se publikens glada reaktioner när det dansas och sjungs för fulla halsar.
Jag kommer ihåg att det var  min favorit film när jag var en ung tonåring, Jag hade stora posters på väggen utav Olivia Newton-John och John Travolta, så kär jag var i honom som en galen tonåring kan bli!!! Jag var som besatt utav filmen kommer inte ihåg hur många gånger jag såg den och jag hade nog alla utklipp om den plus böcker.



Bild lånad från internet


Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

Mm jag älskar också den filmen, dansfilmer är så braaa, tycker om Dirty Dancing, Hairspray, och musikalfilmer som Chicago, Fantomen på operan och Moulin rouge =)



Kramar

2010-04-24 @ 17:46:01
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Syster

Grattis på födelsedagen!

Kram från din mycket yngre syster!!!!

2010-04-27 @ 10:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0