Onsdag

Då har jag fyllt år igen. Tänk att det blev 22 år igen. Och jag ligger inte ens i soffan och botar någon befintlig baksmälla. Kan det vara ett åldertecken att jag börjar bli gammal? Jag har redan varit och sprungit och klippt gräsmattan i det fina solskenet. Det MÅSTE vara ett åldertecken!!!
Och istället för att försöka att hitta på något intelligent att skriva i bloggen borde jag skriva och skicka in min jobb ansökan. Argh!!! Börjar bli riktigt trött och less på att söka jobb som är utom min räckhåll men jag hade ett intressant möte med min agent häromdagen och hon sa att det börjar att se ljusare och det kommer att skapas flera jobb tillfällen. Det är väl bara att vänta.....

Oh, jag tackar sååå mycket för alla presenter och för all uppvakning!!! ♥


Kommentarer
Postat av: Syster

Ingen bakfylla......

Kram

2010-04-28 @ 15:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0