Onsdag

Vi har varit utomlands!! Vi tog oss en sista minuten resa till Åland. Så enkelt livet har blivigt sedan internet uppfanns. Efter några klick på Vikinglines hemsida hade vi beställt båtresa, mat och buss på ett nafs. Och det blev inte ens dyrt. Vi lyckades få en a-hytt vilket var ett stort plus eftersom att det är inte trevligt att sova under bildäck, och jag blir inte så claustrophobic om jag kan titta ut genom ett fönster.  
Vi unnade oss smörgåsbord men ärligt talat vet jag inte om jag är så imponerad över det, visst var förätterna goda, till och med mycket goda men varmrätterna var inte mycket att hurra för. Men på grund av a-hytten fick vi sitta avskilt så vi slapp en massa spring från andra passagerare som skulle ta mat, det var iallafall skönt att sitta och äta i lugn och ro.
Vi vaknade vid 4-5 tiden på morgonen utav ett himla oväsen i båten, det lät som om vi höll på att sjunka eller nåt. Men det var "bara" skrapljud ifrån stora isflak som vi åkte igenom och jag kan bara tänka mig hur det skulle låta om vi var längre ner i båten. Och dom kunde ju inte ens titta ut och se vad som hände.




Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

Jag hoppas att ni hade det trevligt och att ni drack mycket sprit alla tre, (två av barnen plus du ;) )!



Kramar

2010-04-07 @ 16:27:47
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0