Torsdag

Dags att trimma och putsa kvasten. Ikväll bär det iväg till blåkulla!!! Jag har bunkrat upp med godis så nu sitter jag och hoppas på att det kommer några små påskkärringar iår. På nåt vis så kommer dom inte hit på denna gata eller så har jag väl missat dom.

Jag har fördrivigt tiden med att sitta och stirra ut igenom fönstret och jag har upptäckt ännu en ny fågel. Om jag inte misstar mig så är det en liten söt Talltita. Tänk så mycket nytt man upptäcker om man bara tar sin tid och verkligen tittar efter. Eller så har jag alldeles för mycket tid i mina händer.........


Bild lånad från internet


Kommentarer
Postat av: Syster

Jag såg en liten hackspett häromdagen. Den är inte större än en talgoxe. Söt!

Kram

2010-04-03 @ 12:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0