Onsdag

Sarah har nu blivigt förste saftkokare. Och jösses vilken god saft hon kokar. Första omgången blev det svärtvinbärs saft som blev enormt god. Andra omgången blev det blandsaft utav hallon, smultron och svarta vinbär, och den blev ännu godare. Jag är klart avundsjuk på hennes saftkoknings kunskaper för att när jag ska koka svartvinbärs saft blir det gelé. 





Häromdagen slank jag in på Panduro och skulle bara titta lite, inte köpa, bara titta! Men vem kan motstå när det var 70% rabatt på skräpsakerna? Jag kom hem med 7 papper och diverse skräp för 140 kronor! som hittat!! Nu fattas det bara inspirationen......


Kommentarer
Postat av: Syster

De där "edgen" är väldigt fina o blir ännu finare in action!

2010-08-07 @ 09:26:01
Postat av: Beyond fabulous!

Mmm saft!!



Kram

2010-08-07 @ 11:20:08
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0