Snowday

Jag har aldrig sett så mycket snö här på den lilla gröna ön mitt uti Atlanten tidigare. Vi har säkert en halv meter snö i våran trädgård och det är verkligen kaos här. Flygplatsen är öppen sporadiskt ock lika så all kollektiv trafik. Snöröjningen är lika som med noll på smågator och trottoarer, dom stora vägarna är körbara men det är som att köra i en ishockeyrink. 



Och det bästa av allt är att jag har en snowday idag, dvs mitt konor är stängt eftersom att det är så få som kan komma in till jobben och dom som kan komma in får inget gjort eftersom dom andra kontoren är stängda. Och resultatet av det är att jag är ledig!!! Och jag kan njuta av denna härliga snö....




Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

Så fint det är =) Hoppas det får ligga kvar tills i jul.



Kramar

2010-12-04 @ 14:59:51
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Syster

Då vill du väl inte köpa lite snö?? Typiskt! Kom ju på en strålande idè....

Kram

2010-12-06 @ 14:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0