Fredag

Kan ni se hur taggad jag är inför Tjejvasan? Jag ligger förnärvaro i hård träning och jag har fasktiskt varit ute och sprungit några gånger. I mitt hjärta och i huvudet känns det bra att springa men det känns som att mina knän går åt fel håll och min rygg åt H******e!! Man kan ju inte få ihop allt!!
Men det skojigaste av allt är att jag har nyss kommit hem från en väldigt lyckad shoppingrunda. Jag har nu införskaffat mig nya antisvett springbyxor och en jacka som är regntät, vindtät men skall tydligen kunna andas ändå, hur det nu ska fungera?!.
Jag tror att jag kommer att ta mig igenom Tjejvasan enbart på mina nya fina kläder och min lilla envishet....


Bild lånad från internet


Kommentarer
Postat av: Syster

Hm, konstigt ord det där med alla stjärnor?!!

Ryska?

2010-02-12 @ 18:03:52
Postat av: Beyond fabulous!

Du kommer klara den galant!



Kramar

2010-02-12 @ 21:28:09
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0