Fredag

Nu har nedräkningen för Tjejvasan börjat. Och på nåt läskigt sätt så ser jag i fram emot detta lopp. Det är med mycket blandade känslor som jag har i min mage när jag tänker på loppet. Ena stunden tänker jag att självklart kommer det gå bra och jag kommer över mållinjen med en stor tidsmarginal och den andra stunden har jag en känsla av panik och jag kan se mig själv bli buren av spåret!
Jag känner inte riktigt avslappnad i nedförsbackarna och jag är rädd för att jag kommer att ta dom liggandes eller om jag har fått upp farten - rullandes.
Jaja, skam den som ger sig. Det kommer att bli en utmaning för mig att åka Tjejvasan framför allt med tanke på den dåliga snöträningen jag har i benen. Visst blev det 15 km förra veckan men det är ju ingenting att jämnföra med, det borde vara 15 mil eller nåt.
 
Här är en bild på min syster före snöträningen, synd att det inte blev en under-tiden-bild eller efter-tränings bild!!


Kommentarer
Postat av: Syster

Hon på bilden, påminner om C. Kalla! Måste vara fantastiskt bra i spåren.....

2010-02-06 @ 10:58:01
Postat av: Beyond fabulous!

Du kommer klara det bästa Moster!

Kramisar

2010-02-06 @ 12:09:50
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0